BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, February 1, 2011

february...!!!!!!!!!!!!!!!

sekarang dah msuk bulan february..........huuh....rasa sekejap je masa berlalu kan....aku harap segalanya berjalan dgn lancar......still cuti lagi.....erm, aku sakit mata ar......makin bgkak...owh, tidak....mudahan baik b4 kuliah stat..aku tak nak mc lagi...huhu.....
erm, aku rindu sgt an someone...lama gler x contact...huuhu...mek indu tak ilak2...sik tauk la kitak ingat mek sik....p, x pa la....erm, hope leh jumpa tak....erm.....


dah tue...aku pun ngah bingung ngan cuti bln 6 ni....x taw ar sama ada aku nak blik ke tak....huhu.....p, cuti pnjg ar...3 weeks..tiket pun aku tak beli lagi...relax je aku ni kan....huhu........mls nak blik pun da gak.....tngok ar nanti mcm mana kan......i miss my family so much.....semalam kan, aku n my dearest roomate, efa tngok movie aku msih dara dri youtube..guiyo...selut la ngan ahmad idham, bez gler citer tue...aku sebak n sdih tgok..citer tue byk pengajaran especially uat anak2 muda sekarang ni yg semakin agresif.....huh..bak kata "ustaz" yg dlakonkan oleh Ashraf Muslim, semua manusia boleh berubah bila dia ingin berubah..aku bagi ranking.....10 *****


ok,la....later aku update lg blog nie...nak siapkan assignment dulu........love u all...daa~~......

0 comments: