BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, February 2, 2011

sakit mode......

dah nak dekat seminggu mata aku sakit sangat........mula2 tu aku fikir sakit biasa je....pas tue die makin bengkak , merah n skrang ni dah bernanah pulak....skit gler....nak tgok pun terganggu penglihatan aku....apatah lagi nak baca buku memang susah gler...die akan denyut2 je....semalam aku dah g hospital p, doktor tue lumber je cek aku....fikir aku tak sakit ke...huh...law la die leh rasa pe yg aku rasa...geramnye...huhu......aku nangis hri ni sebab mata nie...aku tak tahan..aku takut bila tgok nanah tue....mama....i need u right now...mama....mata kakak sakit sgt2....kakak takut...huhu..........Ya Allah, sembuhkanlah mata ku ni b4 aku start kelas mgu dpn....huhu........

assignment dah nak siap dah coz aku paksa juge diri ni wat.....k, sampai sini je dulu blog aku.......daaa...

beginilah mata ku yg bengkak.........huhu..............

0 comments: